قانون شفا

در این سایت کوشش شده است فایل کتابهای نایاب و کمیاب طب سنتی و موضوعات ديگر با مناسب‌ترین کیفیت و قیمت در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

دانلود چاپ سنگی و کمیاب کتاب ارزشمند قرابادین قادری از حکیم ارزانی در علم طب و داروسازی


دانلود چاپ سنگی و کمیاب کتاب ارزشمند قرابادین قادری از حکیم ارزانی در علم طب و داروسازی

«قرابادین قادری» تالیف حکیم میر محمد اکبر شاه ارزانی شیرازی از جمله آثار فارسی در طب سنتی است. مؤلف در خطبه آغازین کتاب انگیزه اش از تالیف کتاب را نگارش اثری مفید با مطالبی جدید دانسته است.

این اثر در بیست وسه باب و یک خاتمه تدوین یافته است. مؤلف در هر باب داروهای ترکیبی را که برای درمان یک عضو سودمند است، ذکر نموده است. وی همانند سایر کتب به ترتیب داروهای را که برای سر، چشم، گوش، بینی، لب، دندان و لثه، دهان و زبان و حلق مفید است بیان و به داروهای مناسب برای مفاصل، نقرس، تب‌ها، قروح و جروح و مسمومیت‌ها ختم نموده است. خاتمه نیز در بیان کلیاتی است که دانستن آنها در داروسازی لازم و ضروری است. مؤلف این مبحث را که شامل احراق، تشویه، تقلیه، تدبیر و اصلاح و نگهداری داروهاست در هفت فائده بیان کرده است.

در اینجا می توانید چاپ سنگی و کمیاب این کتاب را به صورت پی دی اف و با حجم 77 مگابایت دانلود کنید.


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 323

مرجع تخصصی دانلود کتابهای طبی و پزشکی سنتی و نسخ خطي

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما